نخستین دوره آموزشی صنایع‌دستی کارکنان مرزبانی سیستان وبلوچستان مردادماه آغاز می‌شود

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان از برگزاری نخستین دوره آموزشی مهارت صنایع‌دستی ویژه کارکنان وظیفه مرزبانی از نیمه مردادماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا، وحیده رخشانیگفت: در راستای اجرایی کردن تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت صنایع‌دستی کشور و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، روز شنبه دوم تیر با حضور مسئولان آموزش نیروهای انتظامی و مرزبانی و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، نخستین جلسه هماهنگی برگزاری نخستین دوره آموزش‌های مهارتی برای کارکنان وظیفه مرزبانی در محل دفتر معاونت صنایع‌دستی استان تشکیل شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان افزود: در این جلسه مقرر شد تا از سوی مرزبانی تجهیزات و زیرساخت های لازم تامین شود و سپس با فراخوانی که اعلام می شود نام نویسی پرسنل برای شرکت در دوره‌ها آغاز شود.

او ادامه داد: در همین راستا مقرر شد پس از طی مراحل اولیه و هماهنگی با مربیان، این دوره آموزشی از نیمه مردادماه سال جاری در زاهدان آغاز بکار کند.

رخشانی هدف از برگزاری این دوره‌ها را توانمند سازی مهارتی و ارتقای شایستگی حرفه‌ای کارکنان و سربازان وظیفه مرزبانی عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040300102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha