تکمیل هتل بیمارستان ماد، گردشگری سلامت کرمانشاه را متحول می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از هتل بیمارستان ماد به عنوان یک پروژه پیشران، حوزه گردشگری سلامت کرمانشاه را متحول می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه در بازدید از پروژه احداث هتل بیمارستان ماد کرمانشاه گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت یکی از نیازهای استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: کرمانشاه از ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه گردشگری سلامت برخوردار است که باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

او تصریح کرد: احداث هتل بیمارستان ماد به عنوان یکی از چندین پروژه زیرساختی گردشگری سلامت در استان، یکی از نیازهای کرمانشاه است که باید هر چه سریع‌تر شرایط بهره‌برداری از آن فراهم شود.

فرمانی بیان کرد: این پروژه با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت حل برخی مشکلات حقوقی برای تفکیک سند این امکان را دارد که تا پایان سال به چرخه خدمات‌رسانی به بیماران وارد شود. با توجه به امکانات رفاهی ویژه‌ای که در این هتل بیمارستان دیده شده است، بهره‌برداری از آن می‌تواند سطح خدمات‌دهی استان در حوزه گردشگری سلامت را متحول کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه تاکید کرد: رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم را برای حل مشکلات این مجموعه به کار خواهیم گرفت که امیدواریم با حسن نظر سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری شاهد تکمیل هر چه سریع‌تر این مجموعه ارزشمند باشیم.

هتل بیمارستان ماد با سرمایه‌گذاری با ارزش بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان در شهر کرمانشاه در دست احداث است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042001024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha