تارنمای جامع گردشگری قم راه اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم گفت: همزمان با افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در بهمن‌ماه جاری، از تارنمای (سایت) جامع گردشگری استان قم رونمایی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، شهاب علی عرب اعلام کرد: از آغاز به کار اتاق دهم و با شروع فعالیت‌های کمیسیون گردشگری، در پی احصای معضلات و رفع آنان هستیم که در نخستین گام اقدام به راه‌اندازی تارنمای (سایت) جامع گردشگری استان قم با هدف آشنایی بیش‌تر با قابلیت‌های گردشگری استان کردیم.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم افزود: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم، با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط با بخش گردشگری در استان، قصد دارد تا قابلیت‌های استان قم را به نحوی متفاوت در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

او با اشاره به اهمیت این نمایشگاه برای جوامع گوناگون درگیر با حوزه گردشگری، بر لزوم حضور قوی در نمایشگاه مذکور تأکید و بیان کرد: در سال‌های اخیر، برای به دست آوردن سهم مناسب از اقتصاد گردشگری کشور، حضور پررنگ در این نمایشگاه‌ها الزامی‌ شده است که این حضور قوی با سرمایه‌گذاری، تولید محتوا، فضاسازی و ارتباط‌گیری مناسب با سایر استان‌ها میسر خواهد شد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته در تهران با حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.irantourismshow.com مراجعه کنند و یا در تهران با شماره تلفن ۲۲۷۴۸۷۳۹ با پیش‌شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110700343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha